Wijkraad Katwijk Noord zoekt nieuwe leden

Persberichten

De wijkraad Katwijk Noord (Hoorns- Rijnsoever) is op zoek naar enthousiaste leden, die meedenken over onze wijk als het gaat om ontwikkelen van en in de wijk, de leefomgeving, de veiligheid en verder alles wat betrekking heeft op wonen, werken, spelen, en recreëren. De wijkraad vormt een klankbord en heeft een signaleringsrol.

Wijkraadslid is een vrijwilligersfunctie. De wijkraad komt ongeveer 6 keer per jaar samen in het gemeentehuis om te overleggen over de wijk. Voelt u zich betrokken bij de wijk Katwijk Noord? Dan willen wij graag met u kennismaken en u hopelijk toevoegen aan ons team.

Advies geven

De wijkraad geeft gevraagd en ongevraagd advies aan het college van burgemeester en wethouders of de wijkregisseur. Onderwerpen die op dit moment spelen zijn:

• inpassing R-net;
  • Rijnsoever 2.0 (fase 2);
  • Vitale Sportvereniging vv Katwijk en;
  • diverse woningbouwontwikkelingen (o.a. Rijnsoever Noord).

Reageren

U kunt uw reactie sturen naar:

U kunt reageren tot t/m 31 augustus 2016.